Official Page

Followers

Wednesday, October 24, 2012

Its maybe our last semester . But it is not our last moment together

Pada June 2010 aku mula mendaftarkan diri di UiTM Machang, maka disanalah b'mula nya hidup sebagai Mahasiswa, di sana aku belajar erti hidup, erti persahabatan & banyk lagi telah mengajar aku..
Pejam Celik Pejam Celik dah 3 taon aku stdy kat sane mksudnya dh tamat pengajian aq d UiTM Machang tu. Begitu cepat masa blalu, sedar x sedar aq ngn kawan3 d UiTM Machang tu harus berpisah. Tiada lagi suasana belajar di UiTM Machang, tiada lagi suasana lepak b'sama kawan3 di UiTM Machang. Kalau diikutkan hati, air mata dh kering untung meninggalkan kawan3 , suasana , kenangan , lecturer , makcik Cleaner , Pak Gurd (yg selalu saman org) & smua yg ada disana.
Semester 1 - Semester 5 bgitu bnyak kenagan n memori yang tersimpan dan x akan dilupakan sampai bila-bila :')


time nie mase berjogging rmai3 lam UiTM

 First Pic Class time semester 1


Bday Party kt Tasik






Aku akan ingt korang smpai bila2 !!

"Its maybe our last semester . But it is not our last moment together" <-waaaa !! nangis baca statement nie :(

No comments:

Post a Comment