Official Page

Followers

Friday, October 26, 2012

Aku Terima Nikahnya [NOVEL]


aku terima nikahnya?..haa?..siapa terima nikah ni?..sure laa lelaki yg sebut yea dak masa tok kadi baca akad tu!..siapa yg bernikah ni?..bila?..ngan siapa?..kat mana?..fuhh!..bnyk nye soalan!..mana satu nk jawab neh!!..help me!!..saya nk tahu!!..siapa nikah ni!!..

haha!..merepek je intro!..aku terima nikahnya ni pon tajuk buku jgak..novel trilogi dari penulis:  HASRIZAL ABDUL JAMIL..siapa daa pernah baca?..sama laa ngan saya!..tapi saya baca yg kecik tu je..saya xbeli lagi yg besar tu..

saya penah baca novel aku terima nikahnya..aku terima nikahnya 2: bercinta biar sampai ke syurga..dan aku terima nikahnya 3: murabbi cinta..semua saya penah baca..tapi saya belom miliki lagi bukubuku ni..saya nk beli buku ni!!..pastu saya nk beli buku yg besar tu jgak..AKU TERIMA NIKAHNYA..saya tengok buku tu ramai orang buat hantaran kawen..


saya nak belikan buku ini untuk 'Si Dye', bila baca sinopsis nye nampak menarik


No comments:

Post a Comment