Official Page

Followers

Saturday, February 26, 2011

Yeay.....akhirnya aku ader blOg sndiri..

Waaaaa........akhirnya aku dapat create aku punya blog sndiri...dengan ini secara automatik aku ni adalah blogger..sukanya..
Sblom ni aku hanye search blog2 member aku jew....
kadang2 terdetik jgak dalam hati aku yang suci lagi bersih ini (ayat x bleh bla) untuk buat blog sndiri..
Now aku dah ader blog sndiri..dapat la aku curahkan segala yang ader dalam kepala otak aku ni kat blog kesayangan aku ni...ahahhaaa....

Hari ni aq rasa mcm excited nak bt blog.Bila aku tngok bleh d katakan separuh mmber2 lam klaz aku ader diorang punya own blog,termasuk la dak2 ppuan.
Aku apa lagi,trus terasa tercabar..har...har...har....

Aq rasa untuk first post aku ni..stakat ini jew kot....
nnti laen kali aku tulis lagi..apa yang aku nk ckap...
HAPPY...('',).....sbb aq dh ader BLOG sndiri......
Yeay...!!!!!xD

1 comment:

  1. yup.. memang excited kan first buat Blog.. hihih... n satu agi.. Blogging boleh Hilangkan stress.. eveything is pured out and our head can feel lighter...

    ReplyDelete