Official Page

Followers

Sunday, February 27, 2011

Research Or PhotoshoOt??

KLau dengar je lecture ckap...mcm ner ngn progress RESEARCH awk......trus hdup aku jadi x tntu hala...
insaf aku sbntar....ahahaha.....Aku sebagai mahasiswa yang ingin mjadi best student yang berjaya harus la pgi lakukan research itu.....
ahahahaa.....(geli aku dengar)......


Research ni d lakukan lam grOup...so group aku adlah Aku sndiri, Ain, MasaLina, & Our Driver Lee....
ahahaha....klau nk suh aku yg drive kete mknenye dh tmpah awal2 la katil kat hOspital tu...ahahaha....aku mmng x pndai bwak kete...(bt malu jer..)....


So kami satu grOup tlah memilih satu cOmpany iaitu Lembaga Tembakau Negara kat Kubang Kerian, tmpat ni dkat jer ngn umah Cik Masalina kita tu...

ni la grOup saya......('',)...

First time kami pgi mmng masew tu muka blur gila....Masing2 x thu nk bt apa..ahahahaa.....first time la katakan pgi interview kat cOmpany..sbLom ni hanye harapkan org laen jew kan...Nak trima yg dh siap jew...
Mula2 mnjejak kan kaki ker Ibu Pejabat Lembaga Tembakau Negara mcm2 perasan datang..tpi bt bodOh jew...relax sudaaaa....!!!!




time ni...
first time pgi kat LTN tu....
masew ni mmng blur.....


Our research skang ni lam proses untuk d siapakan......harap2 dpt siapkan dengan jayanye....

Pada kali kdua kami pgi smula LTN tu...dah x der rasa blur...blur ni....smua cOol jer..ahahaaa...
kami dah mula tnjuk belang...sbLom ni snyap jew...
kami pgi kali ni mmng bnyk sOalan yg kami tnye pihak LKTN....ahahhaa.....
smpai diOrang pOn speechless.......

Sesudah kami selesai interview pihak LKTN itu...kami plan nk p lepak MC D.....semasa p'jalanan kami ker MC D Wakaf Che Yeh...kami lalu satu kawasan sungai....
Wow...!!! bgitu t'pesona skali....smpat lagi kami b'hnti kereta n turun photoshOot.......ahahahaha....
best student kan.....;p

aku ngn ehm3.....ahahha...
ni Ain...


 sekali sekala jadi mOdel tepi sungai....
ahahhaa...


 wow....!!!!


 ada gaya gitu......
ahahhaa..



waduh...waduh....
aku d apit Oleh 2 wanita....
ahahaha..

ok lah....
untuk pOst ni ader kesinambungan lagi....
korang tunggu la k.....
chow...xD

No comments:

Post a Comment