Official Page

Followers

Sunday, February 27, 2011

Suka Suki

Pada 15 Febuary 2011 bersamaan hari Maulidur Rasul 5 anak muda iaitu student UiTM Kelantan tlah mndapat hari kebebasan Am spnuhnya..pada hari tu jer...=.=......uhuhuhu.....
5 anak muda itu adalah...(mcm umum nama pencalonan anugerah plak) ahahahaha......
kita tumpukan pada perbicaraan kita ini k...jgn melalut ikOt dang.....
anak muda yg mndapat kebebasan Am pada hari itu adalah Alif Asyraf, Tein, Lyn, Syamiah n Sara......
Tepat pada jam 9 pagi kami b'tOlak ker Bukit Kluang...(mula2 aku ckap mcm pnah dengar nama tmpat tu..rupa2nya kampOng aku sndiri..ahhahahaah....siOt jew...) sO pada hari tu aku mnjdi pmndu pelancOng..ader class gitu....ahhahaha.....

aper yg aku melalut ni???aq nk citer pasal aq ngn mmber aq pgi picnic.....


Oh...aku lupa nk bgthu..kami pgi ngn kete Kenari yg d sewa khas Oleh aLif stelah daripada mlm tadi lagi d pksa oLeh Tein utk bOoking awal2...akhirnya dpt jgak kete yg ader aircOnd.......
SblOm smpai kt pntai tu...kitaOrang pgi mnyerang KFC dulu..kerana smua yg kat atas kete tu muka dh mcm ikan jeruk masin dOs...sbb lapar sngat....ahahhahaa.....

KitaOrang pgi KFC..beli n bngkus k....x mkn kat snew....

Setibanya kami smpai d bukit Kluang...angin bayu pntai bgitu nyaman dan harum sekali....tpi itu x pnting..kami trus cari tmpt untuk melahap KFC yg kami beli tu....kena mkn smpai knyang dulu k baru bleh p jln2 tepi pntai....

Lpas perut pOn dah knyang....kitaOrang pOn apa lagi....trus la snap...snap... ngn kamera NikOn aLif...
best doe amek gmbr ngn kamera tu...muka yg hOdoh pon jadi cntik....muahahahhaah...............
jahat mulut ku ini.....

wow...bergaya aq b'gmbr ngn awek2 pntai....
ahahaha......



waaaa......best giler time ni....
hOpe dpt pgi lagi ngn kOrang......

ahahhaa....mmng kreatif kitaOrang.....
ksian kat Sara....ahahaha....

ahahahhaaa......gmbr ni aq paling nk gelak skali...
smpai t'guling2 aku gelak....
muahaahhahaaha.........

Mmng best giler time ni.....slpas penat...
PENAT Ker??
rasenye penat sbb bnyk sngt duk snap..snap pic...letih doe....
Setelah habis smua kwasan pantai kami terokai kami pOn mula lah mengangkat kaki untuk balik....
Semasa On the way nak balik smula ke UiTM Machangster hujan turun dengan lebatnye dan selebatnye...

aku rasa stakat ini shaja coretan ku untuk hari ini....semOga kita dapat b'temu lagi d mase akan dtg...
(ayat karangan adik aku.....)ahhahaaaa......

chOw....xD



1 comment: